Vakna av en dammsugare?

Vakna med the voice? Vakna av mammas sköna morgonstämma? Vakna bakis? Näe hörni, TVÅ (dos, two, dy, dva, kaksi, didu) elektriker som stormar in i sovrummet. Jag var inte ens en gnutta förberedd på detta. Jag kan som inte ställa mig upp ur sängen heller pga pjamaslös. Näe fy och f*n så arg jag var. G el K hade väll kunnat ge mig ett litet försprång än att jag ska ligga i sängen o hoppas på att de går sin väg. För det gjorde dom ju inte om ni trodde det. De skulle mäta vägguttaget och innan de funnit felet så hade kille nr2 slitit ut 13 proppar. Nej inte 3 utan 13.

God morgon? günaydın? good morning? mirëmëngjesi? hyvää huomenta? καλημέρα?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0