Ensam...

på new yorks gator kan bli intressant.*hehe* Får väll kolla i Kenzas blogg vart man ska söka sig fram. Måste ju se frihetsgudinnans shake medans jag är där.... Ingenting kan stoppa mig, du kommer hitta mig som död.

Sov till 21.30 ikväll...heelt utslagen. Sen mötte jag upp Julia, Lalle o Patte på olles. Där blev vi sittande ett tag efter alla diskussioner från klackar till jesussandaler. Kan verka som om vi inte snackade om mycket men tro mig, det finns mycket där i mellan. En sväng förbi nocks, calles, subway m.m. 

"Värt" att veta så har jag hittat en studentklänning!
300 finnar har flyttat in i mitt ansikte, igen.
Jag o Jules ska sola imorgon.
Har plockat fram bilder till papioleni eftersom de ska utse ett vinnande bidrag till mitt blivande plakat.
Om mindre än 2 veckor är jag på Rhodos.
Om mindre än en månad är det studenten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0