Direkt från Rhodos baby !

Har precis tryckt i mig en underbar frukost i min knubbsälsmage. Magen längtar att lägga sig på stranden o steka upp äggen som jag precis svalt. Hotellet är megafett o vädret är inte mycket mindre fett. Här skulle jag kunna spendera hela sommaren om det så vore!

Igår avverkade vi hela dagen på stranden och kvällen var vi på en mysig resturang (Romeo) i gamla stan. Det fattas bara en Julia ;) hehehe där fick jag allt till det ! ;) För att inte glömma att mamma tvingade i mig en Blue Hawaian (en stark jä*el). Där fick jag, på tal om tequilarace.

Hoppas att allt är bra hemma men att det inte ska komma den sommarvärme som det var på tal om. Medelhavet är vääärmt brushan ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ roligt babe!!!! jag en Julia skulle jäättegärna ha varit där också haha :)

PUSS

2009-05-29 @ 22:05:06
URL: http://juliaajohaansson.blogg.se/
Postat av: Julia

haha om det var denna Julia du menade ;) tog åt mig iaf. HAHAHA (K)

2009-05-29 @ 22:05:56
URL: http://juliaajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0