De tre musketörerna...

skulle avsluta en kanondag med att sola och se schlager. Jag o Jewlia möttes upp på sun tan och under tiden jag solar så bombar den tredje musketören mig med sms. Hon ville nämligen ha sin solskyddsfaktor 50 ;) Den jag köpte i början av augusti förra året, hehe*. Jag o J skyndar oss hem eftersom kl var över 21. Då kommer bakslaget...1an fungerade inte. Alla kanaler fungerade utom 1an. Vad är det för fel då är min fråga????

M dyker upp inte allt för lång tid efter. Vi chillar och ser första säsongen av big brother och somnar sent.

Skola idag... Lika kul som valnigt? Det är ju tydligen så man säger numera? Valnigt? Planerade en hel massa studenten. Inköp till skrinda =  rosa och vita ballonger. Glitter, Vita lakan men som helst skulle vara ljusrosa, Rosa boer, serpentiner, svart och rosa spray, m.m. Tror att alla kan gissa att vi bara är tjejer i klassen.

Måste fram med bilder sen jag var liten också... Pappa verkade ha tappat hoppet ang dessa bilder igår. Tack mico som påminde honom också om att jag är den mest glömska 21 åringen i sverige. Inte nog med att jag börjat få åldersnoja och gråa hårstrån. Seniliteten ska tydligen drabba en i tid också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0