Dags att skaffa mig en rik karl...

Mamma ringer när jag sitter i lugn o ro med mina vänner på apberget. En latte i ena handen o mobilen i den andra. Mamma säger, Jag glömde berätta en sak sist vi pratade (5 sekunder innan dvs). Att jag o Göran firar 4 år idag.
Jag, Ahaaa Grattis så heeeemskt mycket. Tiden går allt bra fort.
Mamma, Gissa vad jag fick?
Jag, Näe men berätta gärna.
Mamma, BMW:n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN BMW Z4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag börjar då skratta, gråta ock skrika samtidigt. SÅ får man INTE göra ?!?!!? Eller är det de man får?

Det roligaste av allt var att Mico som då satt på min vänstra sida var sjukt nyfiken av vad mammi fått för ngt. Så hon börjar gissa hej vilt under tiden samtalet pågick. Hennes chansning vad en lillasyster. HAHAHAH Jag började då gråta ännu mer. 

Har nu provåkt bilen (farkosten). Jag kommer att stormtrivas i den i sommar med nerkabbat. Helst när jag krockar med den o ska betala kalaset. Grattis momma.

Kommentarer
Postat av: klamys bf

jag hade valt en lillasyster lix

2009-05-26 @ 23:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0