Ajdöss Sverige !

Nu är jag så himla less på Sverige att jag drar till Grekland med mami. Närmare bestämt Rhodos i en vecka. Wonderful. Flyget går ikväll 21.45 och när vi skulle landa har jag ingen aning om.

Micaela, Julia och Heidi åker till Turk på fredag. Jag har ännu inte insett att jag inte ska åka med dem. Jag lär väll hamna i koma när jag ser deras partyparty bilder på Alanya. Jag fäller en liten tår...
Allt mitt hopp som finns i kroppen går dock till den 5e augusti. Bokade ju för övrigt om resan igår så att vi ska ha den längre...Prima.

Nästa gång jag bloggar blir från hotellrummet på Rhodos.
Ha det så bra här hemma så syns vi när mitt svarta arsle landar på falmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0