Vi ställer ingen mot väggen...

endå kommer det förklaringar, bortförklaringar och ursäkter. Jag kunde inte ha brytt mig mindre...dock är det rätt kul att höra dem. Om du/ni inte har gjort ngt fel så varför försvara sig när ingen ens bryr sig lite. Eller ja, era respektive kanske bryr sig men de lär knappast få höra ngn ursäkt.

Har varit på bio med mammi o Göran idag. Vi såg Män som hatar kvinnor och den var mycket sevärd.

Kollade på billiga biljetter idag. :( Hade jag haft peninga hade jag bokade mig en tripp...

Har fortfarande inte smält gårdagens melodifestival........................... Sa innan allt att jag skulle hänga mig om Malena vann. Vad händer? Jo, hon vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0