Umeå energi...

kan de sluta bomba mig med räkningar. Nu har jag iaf betalat dessa snuskiga räkningar som tar min pengar. Tandläkaren har jag inte varit till på över ett år och endå så ska jag måste slänga 500 kr i sjön!? För det är ju kul!!?!?!?!! Jag har näst intill gett upp hockeyn...det var ju inte ens lite roligt. Eller så måste jag gå o se hur detta slutar...

Umeå ikväll då. Skola imorgon...
Skell i helgen, mammi o jonas åker till hemavan, Görre till Turk. Självklart är jag den som är hemma med katterna. Ofcourse madame.

Jag vill ju bara ha sommar...
pusspusselipusspuss


Kommentarer
Postat av: M.

haha jag gillar cissi på denna bild, hon kom som inte riktigt upp!

2009-04-02 @ 22:30:41
URL: http://madeleinenolander.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0