Man ska helga vilodagen, yes sir

Började dagen med en promenad med bajschili och Jules. Vägarna förbi ica och köpte fikabröd. Precis som ett gammalt par. Fattades bara matchande overaller och dagens tidning. Traskade sen hem o fikade. Nu har vi varit o solat 20 min på Sun Tan ;) Har kanske aldrig varit så skönt som det var idag. Lovley...

Kl. 17 är jag bjuden på middag hos mormor o morfar. Stuvade makaroner med köttbullar var det beställt, yes! Kommer väll att rulla hem sen antar jag... Brukar lätt bli så när man hela tiden hör "ät mer", "tyckte du inte om det eftersom du tog så lite" (Då man själv har rågat tallriken). Gissar att jag inte är ensam om att veta hur det är att äta hos sina oldies :)

Chili ska även lämnas över till dem nu...eftersom han skäller som en galen när man lämnar honom ensam. Dock är han den mysigaste när man är hemma. Har hela tiden sällskap. Ibland tror jag dock att han försöker att gasa ihjäl mig med sina fisar. Vilket resulterar i att jag kallar honom Hitler.

Vi får sen se vad kvällen bjussar på.. en massa Jules hoppas jag iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0