Äntligen är jag här...

snäll som jag är lyder jag mammas råd att shoppa som fasen. Bussresan gick bra. Värre var det på Arlanda när jag först hamnade en aning fel o + på det hade jag slut batteri på mobilen. Hade dock min laddare i handbagaget och kom till slut rätt. Nu är jag ännu mer rätt, i min "säng" som jag har här. Efter att ha traskat som ett as på stan med C idag så är jag helt slut. Shoppat som en gris idag, en svart jacka med rosett på ryggen, en jeansjacka, en kjol, en klänning, en lila jacka, trosor, linne, en väst och två par örhängen. Wiwiwiwi

Sov gott imorgon kommer en ny dag med nya shoppingmöjligheter och en massa alkohol.
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0