1 dag och 87 dagar kvar...

En hemlig vän till mig skrev detta medans jag låg o sov.
Hemlig vän:
Jag tycker VERKLIGEN att vi ska gå på *** på lördag. Dj´en har spelat med Nas, Jay-Z, Rakim, Busta Rhymes, Usher, Mary J Blige, P. Diddy, LL cool J, Lil Kim, Foxy Brown, Aaliyah och många, många fler......hur bra blir inte deeeeeeet?


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta av lycka. Jag känner på mig att det kommer att bli svettigt på lördag. And me like, me like.

Väntar in ett betydligt trevligare telefonsamtal nu än vad jag nyss hade. Jules ska ringa så ska vi åka o sola. Brände mig på nästippen sist, hoppas mina pigment har vaknat till liv så jag får lite färg. Dock tror jag att alla pigment har åkt upp till min utväxt för den är nämligen SVART. Jag saknar min gamla hårfärg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0