VAD BLIR DET?!!!

HV06A , 06A 06A, 06A!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hann vara arbetslös en dag, en dag. Nu blir det jobba, jobba, jobba. För jag vill ha cash cash cash! Och inte har jag tänkt efterfesta med resten av många på arbetsförmedlingen. Så idag var det bara att pallra sig upp o börja klippa in cashen.

Romantisk middag i skelleftehamn. Husets pasta stod på menyn o bara väntade på min magsyra. Så nu ligger maten där o smälter. Den hälsar ! Tack Jules för efterrätten. Your mami did a great work !

Nu ska vi se film a la morögatan. Det blir antingen Utan min dotter eller Nyckeln till frihet. Jag tycker att den istället hade kunnat heta "Studenten" för det är ju likamed Nyckeln till frihet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0