Time for some sleep ?


Kan inte komma fram till om vi ser glada eller ledsna ut ?

Snart en vecka kvar till festivalen. Fest med a la ki på torsdagen, men sen då? Kommeru Mico eller dissar du för jobb? Jules? Julla? Bra väder? Botten upp o resten i håret gissar jag. Det får bli sommarens motto. Började ju bra på studenten när en vagn full med killar hade vattenpistoler fyllda med öl. = De sprutade ölen i mitt hår. Tjitjing !

Jag ville få medlidande av Jules : Nu blir det bara mörkare ute...
Jules : BRA för jag tycker det är mysigt när det är mörkt.

Slutsats, Jag hör inte hemma i dessa norrländska skogar medans Jules gör det.







Got me with my girls and we're singin' it...... Sing!
na na na na hey, na na na na hey
hey hey hey
goodbye

Kommentarer
Postat av: Julia

men det är ju mörk och varmt utomlands på sommaren det är ju därför jag tycker att det är mysigt... just därför hör jag hemma..NOT HERE :) mendans du gör det och vill ha det ljust åretom HEHEHEHEHE

2009-06-24 @ 00:33:06
Postat av: mica

jag måste ju fucking jobba.. jag är typ dock beredd på att pejja taxi fram och tillbaka kvällen johan spelar

2009-06-24 @ 14:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0