Speechless...

är väll det rätta ordet för dagen. Jag vet inte vart jag ska börja. om jag ska börja. Man får hela tiden se nya sidor av människor. Sidor jag önskat man aldrig sett... Igår var början till något nytt.

Midsommarkvällen var K. Grillen var igång när vi anlände till Andrea, så det var bara att kasta på köttet och duka fram. Vin till maten, vin efter maten och vin hela kvällen. Dans, kast med katt och andra aktiviteter bjöd kvällen oss på.


Ikväll är det årliga travet men jag håller mig därifrån. Var ju förbi där förra året och vad jag minns så var det gaaaanska mycket mygg. Blir nog att åka iväg och handla sen bara vara hemma. Kanske se någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0