HV06A TJALALALALAAA!!!!!!

Igår 04.31 steg jag o Mico upp ur sängen för att göra oss klara. Skumpafrukosten skulle trots allt börja 05.45 hos Anna. Vi gick den korta biten men som kändes i flera mil i mina rosa klackar. När vi kom fram var det bara att hälla i sig skumpan eftersom (stress) vi skulle vara på Nolia 07.00. Det skrek vi mest, drack sprit ur sojamjölksförpackning, drack cider, åt två mackor, stipendieutdelning. Sen begav vi oss till idrottshallarna där 1orna och 2orna väntade snällt. Där var det inte en lugn sekund. Det börjades med hårdrockskonsert o då stog jag på stolen o gjorde luftgitarren (AC såg rätt stolt ut?). Sen skrek vi en massa, skulle sjunga en avslutningssång men jag fattade ingenting så det blev inget av. Sen skrek vi ännu mer när vi traskade för sista gången i korridorerna. Samlades sen på frisör för att dansa hejvilt till "Alla gillar brudar", betygsutdelning, skrivning i hattarna, gråta floder m.m. Sen gick vi till S5 för att få springa ut genom portarna. Det var då man insång att jag man aldrig skulle vakna upp ur drömmen. Familjen stod o väntade utanför o de möttes av en Jennifer som först frågar "vart är spriten". Svaret av mami, Du verkar inte behöva någon, var inte det jag ville höra. ÅHHH det var så kul att träffa dem!!!! Sen blev det att hitta igen det rosa flaket o bege sig....... Sjukt kul. Vi skrek, vi skrek, vi skrek, jag blev nersprutad med öl, jag skrek o skrek. Sen hoppade vi av flaket och jag började trippa mot droskan för att ännu en gång träffa familjen och äta lunch.

Vi har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar!!!

I skell tar kidsen studenten ikväll. Jag hör dom skrika från mitt fönster. Jag ska tycka synd om dem imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0