HOHOHIHI.

Morgonen, Jag steg inte upp när jag ha egentligen skulle, vilket senare ledde till försening. Ni alla som känner mig vet hur jag hatar att vara i otid så jag stressade som en gris för att hinna ikapp mitt morgonschema. Stryker mina favoritjeans och ska ta på mig dem. Eftersom de är GANSKA taighta efter att man tvättat dem så måste man göra en groddans för att komma i dem riktigt. När jag gör groddansen så hör jag bara hur de spricker... inte i en söm utan i tyget!!!!!!!!!!!!!!!! Börjar gå till jobbet men kommer då på att jag kan ju ta inlinesen som jag inte visste vart de var. Ännu mer stressad springer jag runt i förrådet o söker, inget fynd. De var i Jonas garderob. Jag börjar åka som en säl i vattnet om inte snabbare, typ som en delfin. Svettades som en gris i 3 h efter. Lyckat.

Det som gjorde dagen var fyndet på din sko ;) Skor kan bli så mycket snyggare på foten än när de bara står där med 7 miljoner andra par skor. Jag är lika kär i skorna som Mico är i Johan Palm.

Avslutade kvällen på underbaraste vis med Lavlin på uteservering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0