Fööör en vecka sen...

var jag o Mico hos mig just nu och drack oss drunkass. Vi snackade även alldeles för länge (ngt vi är bra på) så att vi var dyngtrött på studenten. Vi vaknade inte av väckarklockorna som vi ställt (!) Jaa... jag saknar den dagen. Vi började med att dricka cider och skumpa på tom mage....ja, resten kan ni ju. Det gick som bara utför ;)

Numera är det hard work work. Längtar tills löningingen landar på kontot. Jobbade 9-20 idag. Det var, horibelt. Inget jag vill göra igen men... varje tisdag hela sommaren baby.

Jag har varit sjukt arg idag, samtidigt som jag velat skratta. Dock tog ilskan över så det blev inget skrattande. Dumskalle!

Efter jobbet var jag på Ainas med alla godingar. (Lavlin har kommit hem, men jag såg henne aldrig. Är man svart då?) Åt varma mackor o nu är det sängs. Jag tycker att det är ganska ensamt här... mamma o görre bor numera i stugan. Så därför låter jag radion vara på dygnet runt. Nu spelas Stay the night!? Är vi förvånade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0