Vissa dagar...

är bättre än andra. Igår körde jag till umeå fortare än en racerbil. Strax efter Bureå ringer Gabbelito och frågar om jag kan skjutsa henne till akuten. Självklart gör jag det eftersom jag annars skulle bara åka hem till min surlägenhet. Så jag pallrar mig till Ålidhem för att hämta upp den handikappade. Vi åker till akuten och där väntas 55 minuters väntan. En sköterska tar emot henne och medans hon undersöker Gabbe sitter jag o fnissar. Jag tyckte att hela besöket var JÄTTEroligt och intressant. Jag fick sitta o se på film medans G röntgades osv... aja... vi satt o fantiserade hur man skulle gipsa armen eller ännu värre "dra den i rätt läge", så som de gör i filmer. Näe, glöm detta...hon fick ett snöre hon skulle ha runt halsen. Jag sätter 10.000 kr att hon inte kommer att använda den...får se ikväll.

Jag är trött som ett as idag. Skulle upp 05.50 men visst i hela friden försover jag mig...Kom dock i tid till skolan men jag hann inte se morgon-nyheterna.

Jag är redan less på skolan... men jag fick VG på rellen ;)
pusspusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0