Vaken i otid...

Vad gör man vaken nu? Inte vaken så att jag tror att jag kommer att somna om, utan vaken att jag tror att jag kan börja storstäda, planera middag och fara ut o åka skridskor. Tragiskt när jag i själv verket vill sova bort dagen o därtill... Kanske ska börja se en film lr ngt annat kul som man gör kl 10.20 en lördag. För övrigt var det inte mig själv jag såg i spegeln imorse det var en panda... Ska aldrig mer sova med smink.



Jag har varit i Turkiet inatt med pappa o alla... Inget hörde ihop eftersom de är i Thailand. Drömmen var kanske den skummaste ever... Träffade ett barn i drömmen som jag tidigare träffat en gång på nyårsafton. Möttes av många sura miner iaf. Jag ska börja tyda drömmar...NOT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0