Tvättar/städardag

Idag har jag försökt styra upp huset lite... dock lite svårt när jag vänt på dygnet så att jag sover bort mer än halva dagen. Imorgon blir det andra puckar. Ska upp tidigt för att packa ihop, städa resten, vattna blommorna osv. Sen blir det roadtrip till Umeå. Något jag inte ser fram emot... Lovet är = över och jag ska tillbaka till ensamheten. Till en ekande lägenhet... Inga katter att mötas av. Nej det är ju inte Bygdeå jag talar om, det är Umeå.

Sitter o kollar på mami i webcam. Hon sitter o dricker en drink på balkongen o har inte en aning om att jag skottat hela garageuppfarten medans folk gick förbi o försökte ge mig ett uppmuntrande leende. De som log så fult hade dock ingen aning om att jag tänkte på mammi, pappi o bror som alla befinner sig i utlandet. Tror ni att jag längtar utomlands? Då trodde ni rätt mina damer och herrar för det gör jag.

pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0