Torra läppar...

Jag har klagat mycket på senare tid men det är ingenting än vad jag ska göra nu. Så vill ni inte läsa klag så sluta läsa nu.

- Igårnatt var jag sugen på makaroner med ost. Varför vet jag inte eftersom jag aldrig ätit det tidigare. Jag skulle iaf riva ost men jag fick med hela min knoge istället. Det slutade aldrig blöda... det var som en skräckfilm.
- Igårmorse när jag vaknade så hade jag ont i halsen.

--- Idag när jag kört från umeå till skell så är jag så himla ********* att jag höll på dö. När jag stod på bron så var min hemmanyckel borta. K??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När jag väl kom in så hade Fire skitit lösbajs så det stank i hela huset men det räckte ju förstås inte med det, utan han har kletat det över hela huset också. Fick börja med att skura upp det och sen bada honom. Något jag inte var så sugen att göra en fredagkväll... + att jag har torra läppar o det blir aldrig bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0