Todelilo...

Har legat o sett på lyxfällan nu. Jag tror att jag måste ta ett smslån nu så att jag kan vara med o att de kan styra upp min ekonomi + att jag kan få en resa i slutet av programmet ! Det skulle inte sitta helt fel.

Mico kom hem från Egypten i tisdags. Jag började grina när jag såg henne. Hon fick en snabb update av vad som hänt och inte hänt medans hon varit borta. Hon gav även mig o Jullateg en resume av resan. Eftermiddagen blev en impuls. Jag blekte bort nästan alla mina pigment i håret. Mico o Julla blev även lite pigment fattigare på armar o kläder.

Mamma tyckte att jag blev fulare än f*n själv. Kul.

Imorgon är det naglar kl 13. WIWIWIWI!!!! Lördag är det birthday med middag o en massa vin. + att jag ska supa ner julia o ta med henne på station.... WIWIWI. Hon går nämligen inte med på det frivilligt ;)
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0