Sov...

på tok för länge idag. Ställde väckaren på 11.00 för jag tänkte vara duktig o städa huset idag. Men snoozade o sen stängde jag av den o somnade om hårt. Har drömt sjukt mkt konstiga drömmar inatt. Att jag bodde på ett kollektiv med en massa blandat folk. Den enda jag kände igen var Cissi Bandling och hon kunde inte se mig. Sen fick jag en kompis vars föräldrar var psykiskt sjuka och då skulle jag åka och hälsa på dem... i en slalombacke.... fråga mig inte.

Julia av alla människor ringde och väckte mig idag, för ca en timme sen. Ska o träffa henne i stan nu...får se om det blir några häftiga inköp idag.. Mobilen kommer ju idag iaf, 16.00.
pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0