Min säng...

är den skönaste som finns. Den borde nästan ha ett eget namn. Puss ska den heta isf. Steg iaf upp i vanlig ordning för att göra mig klar. När jag skulle köra till skolan så kör jag fast just vid mitt hus... Jag blir sjukt arg och frustrerad. Det är en sån här gång man borde ha någon man känner i närheten. (om inte grannarna hjälper till förstås) Efter ca 20 min så tar jag mig därifrån. Stressar som en gris till skolan, där jag inte hittar någon parkeringsplats. Så nu har jag betalat en förmögenhet för att få stå under skolan!!!!!! (20 kr) Hatar klibbäckelsnö. Skulle 10 000 gånger helldre ligga på en sandstrand med sand i munnen.

Räddningen till detta är att det snart är helg, Snart utgång, Snart mami.
puss puss på puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0