Min energikälla...

Julia åker till Norge om någon timme... Lovet har gått alldeles för fort. Det har hänt mycket bra under en kort tid som jag är oerhört tacksam över. När jag sagt hejdå till Julia och klev ur bilen kändes det dock som att kliva ut i en oändlig väntan. Under den här tiden som "heter" väntan så kommer jag att slita som ett as sista tiden i skolan. Vänta på att min solstråle ska komma hem igen...... Någonstans visste jag att när hon åker så är det här lovet över vilket inte har slagit mig förrän jag stängde igen bildörren. Behöver sova...det är väll så jag ska få min energi när inte du är här.

Kommentarer
Postat av: Julia

Puuuuss BABE :) See ya soon! Love

2009-01-05 @ 06:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0