Augusti är ingen bra månad...

för det är rötmånad ;)

Januari är desto bättre. Det har redan börjat bli ljusare, jag fyller år..... man har lite pengar dock. Happ...efter ganska mycket klagande, så igårkväll så var det bara lugnt. Kände varken för att gå ut eftersom jag att jag hade ont i halsen + att jag är sjukt otaggad numera. Det leder till att Mico tycker att jag är dum och tråkig. Men innerst inne tycker hon om mig för att jag kan vara rolig ibland och att jag gråter när jag druckit vin.

Vi var hemma hos mig o tog fram korta klänningar o high heels för att känna hur det kändes... Man glömmer bort känslan under vintern. O det suger...
Jag är ganska jättetrött...
pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0