Året...

2008 hann jag med en del även fast det gick sjuuukt fort.

Janari,
Kom hem från Thailand. Träffade kompisar i Skell. Började om skolan. Avslutade månaden med att fylla 20.

Februari
,
Gick jag ut hårt med att ha hårdrocksfest med klassen. Någon helg efter slog vi till med Rosa tema hemma i Micos fethus. Under februari börjades det spåna att vi skulle boka resa a la utlandet.
Mars,
FLYTTADE till storstaden från Bygdehoule. Åkte till Sthlm för shopping och Rihanna. Var en weekend i Hemavan o åkte snowboard.

April,
Drack jag mycket vin. Slamsade runt.
Maj,
Praktik på Wish. Började på Online. Träffade person A. Planerade Turkiet sjukt mycket.
Juni,
Stockholm för o hälsa på Cecil. Sommarjobbet på kyrkan började. Spårade myggbett från mördarbyskemyggen. Sex and the city filmen. Midsommar hos mig. Skellfestivalen.

Juli
,
Jobbjobbjobb. Busstrejk. Nedräkning. Utgångar.

Augusti.
Sommardroskan/Taket. Införskaffade all smörja som behövdes för resan. 6 augusti 22.00 åkte vi mot Alanya. 20:e åkte vi och skolan började om. 8 dagar som bestod av att längta tillbaka eftersom vi åkte tillbaka den 28:e-4:e september.
September,
Kom hem. Sundsvall med M. Mamma o Görre drog o gifte sig.
Oktober,
All tid gick till att försöka boka en ny resa vilket resulterade till ingen alls. Stockholm på höstlovet. Pappa o Lena åkte till världens ände.
November,
Årets mest ohändelserika månad.
December,

Har spenderat större delen av december i Skell. Umgåtts med nära o kära...tagit igen en del förlorad tid...
Året har varit ett bra år, Ett år med mycket upp och ner, mycket skratt och tårar. Jag är nöjd... Hade inte kunnat avsluta året bättre heller. Eller jo...men under omständigheterna så kunde det inte sluta bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0