And it hurts with every heartbeat...

Konstigt, konstigt, konstigt...eller så är det inte så konstigt. Det är bara Skellefteå.

Dagen har varit skön. Softade med Jules och Linna till en början. Åt middag här hemma från Wok and roll. = det bästa. Efter det åkte vi till Calles för att fika, vilket ledde till att vara där hela kvällen. Mycket snack men lite verkstad. Sjukt härligt... även good news att de stannar till måndagmorgon. Så imorgon ska vi ut ;)

Kl. 16.20 så fick jag paketet med min mobil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den har legat på laddning hela kvällen och nu ska jag äntligen sätta igång den. Har tömt min oldie på allt från musik o bilder.

Jag har en mysig katt, medans mina girlies har sina pojkvänner. K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0