You spin my head right round...

Har aldrig sovit så här gott i hela mitt liv som jag gjorde inatt. Drömde att jag o CB var i Stockholm o skulle se en modevisning/dansuppvisning. Första killarna var dösnygga o de kommer fram till oss o frågar om vi kan ses efter visningen. Jag säger självklart medans Cissi är lite mer avvaktande. Efter visningen så springer CB ifrån mig o jag är vilse i lokalerna. Modellerna springer till ett annat rum där de ska möta deras "fans". Jag hittar en bh i fickan o söker vidare efter CB. Hittar henne i ett "uterum" där hon ligger brevid Madde i solglajjer och alla modeller är flockade kring dem. Det var skumt men sjukt roligt... Avslutar med att mamma kom o väckte mig. Jag skriker till henne att jag vill somna men hon fattar inte vinken, istället kastar hon norran på mig...

Oslo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0