Livrädd onsdag...

Gick HELA dagen o tänkte på lilla mico som skulle opereras. Mico hade informerat mig i tisdags att medans jag skulle sitta i möte skulle hon ligga med en uppbänd käft o bli skuren i halsen. Så var inte fallet eftersom det hade blivit försenat en aning. Efter skolan gick jag o köpte ett kort till lillmico, mötte upp Petra o åkte till sjukhuset. Efter många om och men så kom vi rätt till slut. Vi möts av en avmagrad Agneta som informerar oss om dagen. Om hur ont micaela har och hur mycket morfin hon får. Vi får även beskedet att vi inte kommer att få träffa henne. Agneta berättar hur slangar hänger in och ut genom min lillmico. Jag ser framför mig en hemsk bild och börjar grina en skvätt eller två. Vi beger oss med TUNGA steg mot bilen. Inte vad jag ville...  Jag ville se micaela glad och lättad över att operationen var över, men icke.

Somnar när jag kommer hem....

Torsdag, kul ? Somnade 21.00.

Fredag, praktik, nu mys och en jävla massa godis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååååååååh<3<3 stackars stackars mig

2009-02-20 @ 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0