Valborgs...

är bara överskattat. Jag spenderar helldre hela kvällen på en buss. (!) Dock inte vilken buss som helst, utan ybuss. Man kan ju i alla fall drömma om massagebussarna i thailand. Vi får se den guppiga efyran som kraftig massage i stolen. Jämförelsebart? Nei. Så när ni alla andra står o myser vid en brasa eller ramlar ner från fönsterbrädor på någon fest så vet ni vart ni har mig. I säkert (?) förvar på bussen. Så vitt jag vet så var det en av deras chaufförer som satt och smsade medans han körde bussen... Stabilt? För övrigt så kommer ordet chaufför från franska chauffeur.

06.00 kommer jag fram till Sthlm. Känns skönt att komma till varmare trakter och bättre shopping. Jag vill fara på allsång på skansen... tråkigt att det inte har börjat än. Jag tror att jag själv tror att sommaren än närmre än vad jag fattat. Försök förstå den där meningen och kommer ni på vad jag menar kan ni ju ringa mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0