Umeå igår...

Micaela och Jennifer kom förbi mig kring 20.30. Vi började dricka vin...gick/sprang till vasaplan för att hinna med bussen som skulle ta oss till haga. Förfest till 22.40 = X3m.

Gick från Ison och Fille mot hiphop dansgolvet. Jag stukar foten o faller sönder i trappan. Trodde att jag klarade mig rätt bra men när jag ställer mig upp så tror jag att jag ska svimma. Står o håller i mig i räcket ett bra tag, sen så inser jag att jag står i sthlms blodbad. Den enda skillnaden var att det var mitt blod som sprutade ur benet. Idag har jag en fotboll till fot och sjuuukligt ont i benet. Blir att ligga ensam hemma ikväll. Kul. Så går det när man har 11,5 cm klackar och har svaga fotleder. yes.

Kommentarer
Postat av: william

Flippa kör ba !

2009-04-15 @ 01:10:04
URL: http://sirwilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0