Solsystemet...

I-landsproblem. Låg i solariet o hade precis kollat på klockan (6.52) då slocknar hela solariet. Jah börjar trycka på "start knappen" men inget händer. Till slut gav jag upp hoppet o börjar rengöra solariet. Hips vips sätts det igång igen. Jag skyndar o lägger mig igen i ca 2 min innan det slocknar för gott.. Det resulterade till att jag kokade av ilska o gav mig f*n på att ringa o klaga. Samtal 1, han hänvisar mig till ett annat nr. = Jag kokar ännu mer. Samtal 2, hänvisar mig tillbaka till samtal 1 som skulle bli nr 3. Jag gav mig inte... jag var fly förbannad.

Kommer hem o klämmer nageln i dörren.
Jag undrar fortfarande vad jag har gjort för fel?

Kommentarer
Postat av: mica

ofta du solar på mage

2009-04-27 @ 00:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0