Projektj*vlarapporten...

...har jag suttit med idag. Det är så himla skoj och inspirerande. Nej, tänk för att det är det inte. Slutar med att jag sitter med annat som tex kollar resor. Någon som vet hur man bara kan få sidhuvud och sidfot på bara en sida? Kul att jag  fick VG i datorkunskap men fattar fortfarande 0.

Valborgs då? Förra året var jag otaggad som ett djur på väg till Vännäs. Åt på frasses med Micaela, Heidi och Bella. Vi drack vin o hade sjukt roligt. Micaela ramlade från fönsterbrädan, hennes kamera blev stulen, Heidi kräktes, jag drack vatten ur en skål (i brist på glas), åt Piggelin (brukar inte tycka om), Försov mig dagen efter när jag skulle flytta ur min lägenhet i Blygdeå m.m. Så kan det gå...
Valborgs -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0