Momma...

med i tidningen på tisdag. Norran var här idag och intervjuade henne. Hittade några söta kort på henne..

Bilderna stal jag av norran.se

Idag har det varit en heldag. När jag steg upp imorse kändes det som om jag varit ute o sprungit hela natten. Inte det minsta utvilad och så har det varit heeela dagen lång. Under lunchen sprang jag o väckte Jules som sussade sött. Helst av allt hade jag velat sola i den stekande solen idag. Fifan så skönt det var. Mera sol!?

Har precis avslutat en av de godaste middagarna under hela mitt liv. Kyckling med färsk pasta och gorgonzola sås !GOTT.

Kommentarer
Postat av: el mico

allatså satan så lik ni är varandra ändå! ni är ju snart lika gamla också lix :)

2009-04-23 @ 22:05:13
Postat av: Anonym

spank hjo! du kommer inte ihelgen va? :(

2009-04-23 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0