Jakten...

på en studentklänning verkar aldrig ska sluta. Kommer att sluta med att jag går nude eller att jag har någon annan leopardpartyblåsa på mig, vilket absolut inte är ok. Vitt ska det vara o ingenting annat.

Det kanske inte går så bra när man hela tiden slutar upp med att sitta o kolla på resor. Sist här var det resor till Rom. Mitt älskade Italien... kommer ju att åka om det inte bär av till nordnorge i september. 497 kr till Rom, det är ju billigare än vad det är att ta sig till Sthlm. Nästan...


Valborgs då? Jag vill till Sthlm, och fortsätta jakten på en studenklänning....................men då slutar det väll med att jag tar en sista minuten. Det blir nog ingen studentklänning.

Kommentarer
Postat av: linn

Håller med dig, det blir igen studentklänning för mig heller!! Det är omöjligt att hitta!

2009-04-13 @ 18:18:57
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Sonja

Om du kommer till sthlm, ska vi träffas på en fika/öl då? :) var ju super längesen vi sågs!



kram

2009-04-14 @ 09:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0