Jag undrar vad jag har gjort för ont?

Igår fyllde Julia 19 vårar. Firades med en heldag på skolan, en sväng genom stan och senare till Julia för kalas. Eftersom jag o Mico inte ätit någon middag så lagade vi till en lyxmiddag hemma hos Julia. Avslutades med fika och en alkoholfilm. Handlade om vad som händer i kroppen när man dricker. Intressant. Jag missade två bussar igårkväll när jag skulle hem.

Imorse ringde Jules för att få en vägbeskrivning hem till mig. Jag förklarar vägen medans jag samtidigt är inne på toan. Gräver i badrumsskåpet samtidigt som jag har mobilen mot axeln. Den glider raka spåret ner i toalettj*veln. Den dog. Tur var väll att jag hann förklara vägen klart...  Kul att jag skulle behandla den där mobilen som mitt barn. (Jag skulle inte vilja bli mitt egna barn.)

Jag är bitter eftersom jag varken har råd med en ny mobil eller lämna in den på lagning. Det brukar ju vara dyrare än att köpa en ny? KUL?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0