We.

Soffan är jättesåld o jag fick pengarna igår. Pengar som kanske ska spenderas på mitt kära hemland Turk?

Idag vaknade jag seeent..Kan ha att göra med att jag satt uppe ett bra tag inatt. WI. Upp o slängde i mig frukosten där kl.11.00. Sedan stress för att hjälpa till med att flytta takplattor. Linda, Albin, Tobias, Jonas, pappa o jag hjälpte till. Räknade du att vi lyft över 2 ton idag. Pussmin muskel.

Jag hatar livet i Sve. Finns inget som suger så jävla hårt som att vara här. Kanske borde göra som du tycker :D Sluta skolan o FLYTTA till ALANYA. Puss på den idén. Så länge BARCAMICO följer....jävla unge. "Vi kanske ska dra till BARCA (?) nästa år istället?"
ABSO-FUCKING-LUT INTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahaha, ofta hon vill till barca?!

2008-09-13 @ 20:34:21
Postat av: m

jag har ju inget val. alanya är ju tydligen inget bra ställe för mig

2008-09-13 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0