Lärt sig en läxa?

Ikväll har jag varit hos pappa ensam i huset. Skönt, utom att det varit telefonterrorism i min telefon. Trodde att hagamannen skickat en smsbomb som skulle spränga mobilen i 10 000 bitar. Det visade sig dock vara folk som ville få tag i mig i sista? stund.

Äntligen har du kanske lärt dig en läxa som jag hoppas att du bär med dig för resten av livet. Du har lekt med ord och människor. Ord som du inte tycker har någon betydelse. Med människor som står dig nära... Jag förstår och kommer ALDRIG att lära mig förstå HUR du fungerar. Du har själv satt dig i den här båten och du kommer att få ro den i land själv. Du har inte ens visat en antydan på att du vill agera....Men det är ju sån du är.
Hur många gånger vi kommer att prata med varandra i framtiden och jag kommer att måsta förklara för dig vad som är rätt och fel är inte K. För fortfarande så är det enda du kan säga är förlåt. Frågan är vad du ber om förlåtelse för? För det vet inte du. Du vet fortfarande inte vad som är fel. Just därför blir det bara konstigt om jag följer med.
ADIOS!

Jag är stark! Jag är stark! Jag är stark! Jag är stark! Jag är stark! Jag är stark! Jag är stark! Jag är stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0