För...

en månad sen exakt nu så satt vi väll på bussen på väg till vårat hotell. Hotellet som första kvällen sög röv eftersom de tog våran dricka. Vi var tvugna att sitta brevid receptionen i en h för att ordagrant HÄLLA i oss spriten. Det resulterade till att jag förvandlades till en jättebebis som ville hålla någon i handen medans jag spydde från andra våningen på Robin Hood. Festligt värre. För en månad sen så hatade jag även låten Basshunter-Camilla medans jag just nu sitter o lipar när jag hör den...
Vengaboys-Sex on the beach
Vengaboys-Shalalala
HEY HEY ALANYA


25 dagar kvar ? Eller hur var det nu igen ?

Kommentarer
Postat av: william

ganska så najs

2008-10-18 @ 21:11:58
URL: http://sirwilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0