Lösvikts...

godis. Yummie. Har tryckt i mig godis hela förmiddagen...
Efter frukosten så hade vi a la salong hemma hos pappa. Färgning av fransar o bryn både på Lena och Malin. Igår var det födelse/farvälmiddag. Eller kanske mer hejdå för 4-5 månader framåt... Lena och pappa lämnar oss på torsdag. De ska flytta till deras andra hem i Thailand och de kommer inte hem förrän i slutet av februari.

Alla Alanyaplaner är verkligen helt nergrävda nu. Känns dock lockade att åka från sthlm nästa helg... Men det är mycket som är lockande. Monki är helt galet lockande :D Så jag o Micalele min alkisvän ger oss av till veckan. Stockholm väntar på oss och våra pengar?. Om man då hade några... Vet iaf ett par pumps jag vill ha som kostar ? Närmare 1000 kr. Nitar på klacken. Mjau.


Britney Spears-Womanizer

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå alkisvän.. :(

2008-10-26 @ 15:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0