Steg...

upp 11.03 eftersom jag o mami skulle iväg o sola igen. Åkte till sun tan för att avverka 20 min i röret.

Inatt satt jag uppe till kring 01.30 o såg gossip. Avsnitten var sjukt bra men jag är galet besviken. Det sög ju dase att jag nu måste vänta till imorgon för att se hur det går... Lr så tvingar jag min käre bror att ladda hem fler avsnitt så jag kan se. För jag fattar 0, noll, zero av sådant...

För övrigt så sitter jag o försöker hitta resor till thai. Jag har tänkt över skiten o jag vill verkligen åka... Vad fan ska jag göra i sverige. Visst att Sverige är ett bra land, jämnställt mellan kvinnor o män osv... det känns dock som om det kvittar helt sjukt just nu.

God jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0