Det...

har hänt en del... Frågan är ju bara vart man ska börja ??????????
Hysteri på skolan känns det som.. inte minst inför gesällen. Det är inte K att man gruvar sig för ngt som ligger 6 månader bort. Har haft 2 kundpass där jag slog till med två mvgn :D PUSS. När vi liks har talet två "uppe" på väggen så kan jag berätta att jag haft två prov idag. Har aldrig varit med om ngt så skönt när jag gick ut från andra provet o visste att det var helg som väntade. Det kändes som att ta bort ett gips när man brutit armen fast att det gällde hjärnan.
Helgen tillbringar jag i Skell, skönt med vila. Kan behöva det inför nästa sommar... jag taggar.
 Ge mig sommar.

För övrigt tog mamma fram ett meddelande som jag skrivit till henne som liten. Det löd,
Snela mamma Jag vill ha haburjare anak vill jag inte äta mat.

*anak=annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0