Corone...

uttalar det så härligt som vi gjort under hela sthlmsvistelsen. Packat o klart så åkte vi tisdagskväll. Impuls lr vad...ligger i sängen med mjukis o hade inte packat alls. Mico ringede o frågade om vi skulle åka buss samma kväll 20.40. Jag var på...Skulle bara vara i Sthlm desto tidigare.

Bussresan... Sitter o snackade A fram till att vi var mellan Ö-vik o Härnösand... Sen var det Godnatt för Mico. Inte för mig. Jag satt o vred på mig o när jag trodde att jag var på väg att sova så började jag bara tänka... Cityterminalen i ca 2 h när vi väl kom fram. T-bana fram o tillbaka till slut kom i till lägenheten...mums. Sov i några h sen ut på stan.
Stan - pizzahut
Stan - Sandys
Stan - pizzahut
Stan - tacobar ;)

Är besviken på Sthlm...shoppingen var inte som jag trodde. Tanken av att det skulle ha gått ungefär samma peng för att vara i Alanya i en vecka suger fetdase.

Fest när vi kom hem från Sthlm. Utgång på Corona lördagkväll. Det var trevligt...
Nu, skola :(

Mamma är på Kanarieöarna o Pappa på sin 4 månadersflytt till Thai. KUL?

Skell till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0