Vad...

händer i livet?
Fester, salongen, inget liv, person A, Umeå, Online.

Har festat 2dagars aaaaalldeles för mycket nu på slutet. Tur kanske att jag ska vara nykter helgen lång. Nästa helg kan jag dock inget lova... ;)

Spenderar rätt mycket tid på salongen nu eftersom vi har 5 veckors praktiken nu fram till sommarlovet. 8h/dag o sen är jenko slut som artist. Däckar i sängen som en klubbad björn när jag kommer hem därifrån. Även kallat ingetliv.nu.

Person a knullar min hjärna. Dock inte lika intensivt som min käraste fru som snart övergett mig helt. Halsfluss/strömpilen är ingen bra jävla kombination. puss*

Umeå, staden jag numera bor i. Jag trivs ganska jättebra.

Online är pengar.

kuljul

Helgen spenderas i skell. Momma är less på livet utan mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0