Mycket som har hänt...

fredagen var några tjejer från klassen hemma hos Anna (mitt emot X3M). Förfestade alldeles för kort tid.... Utgång. Helt galet kul. Mico tog sig ut. Jag var glad.

Lördagen sov jag till 15.30. Julia piercade tungan. Vi hookade i stan. Skulle grilla på kvällen. Jag var klädd i mjukis. Slutade med att jag hällde i mig alkohol. Utgång på Corona....i mjukis. Inte ok.

Söndagen skulle vi flytta ur mig lägenhet. Jag var trött.

Måndags, Wish
Tisdags, Wish, bio
Onsdags, Wish. Slutade kl.14.00. Handlade på systemet o sedan begav Bella, Mico o jag oss till Vännäs. Haha Vännäs är underskattat. Inte illa alls.... Favorit i repris? Bara inte Heidi börjat må illa osv. Galet rolig kväll ....
- för blåmärken
+ för Alkoholen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0