Umeå baby !!!

Igår var det jobb mellan 09.00-14.00 som gällde för hela slanten. Efter de åkte jag till lägenheten för att fixa o dona lite. Styrde så att man iaf kan sova där ikväll. Längtar hem till min lilla lya. Efter att ha varit i lägenheten åkte jag till pappa. Har var less på hans långhår. Åkte sedan hem till mami för att titta på min blivande man. Han var med i Parlamentet igår. Älskade Björn Gustavsson.
     =  Väldigt osant.

Bort från Skell idag. Har styrt upp Gossip Girl så jag kan se... var det avsnitt 9-13 kanske..Me like. Efter jobbet ikväll blir det alltså att åka hem. Träffa min pingla, Mico. Tror vi har ganska mycket att ta igen. Tror? Jag vet.

Imorgon blir det tvätt och städ. Fest på kvällen ? Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0