kort...

sammanfattning ang. Sthlm med Mico.

Onsdag, åker ful*a till skolan för att vara med på svenskan. Avslutar "skoldagen" med snöbollskrig. Går till Subway för att handla frukost/lunch. Hem till mig o stressa sönder. Mico lägger sig o tar en siesta innan flygresan. Snabbpackar och åker sedan till Umeå flygplats. Leker turister o taggar Rihanna. Flyget lyfter, jag halverst somnar o Mico mår as.
När vi kommer fram så går vi förbi bagagebandet o är helt lost i Bromma. Efter vi fått våra väskor åker vi med bussen in till stan. Bestämmer oss för att gå på en affär o det blev Monki. Jag bränner 680 svenska riksdaler efter 10 min. Efter den lilla shoppingen åker vi vidare till Rygerfjord...Det mögliga hotellrummet som suger. Under tiden har jag varit förbannad eftersom jag var så stressad. Jag hinner se två kändisar ;)

Rihanna. SJUKT !!!! Adam Tensta. SJUKT !!!
Åter till vandrarhemmet, sveper en cider, skrattar, somnar.

Torsdag, tidig morgon. Mico sätter igång brandlarmet på vandrarhemmet. Stan, Shopping. Tvkväll. Helt slut.

Fredag, Tidig morgon. Fyndar kring medborgarplatsen. Monki - 1300 kr. Tillbaka inne i centrum. Pizz hut. Shopping. Hem, film.

Lördag, SHOPPING. Sova, melodifestivalen. Sova.

Söndag, Städa, hem :(

Kommentarer
Postat av: i t a l i e n a

"Mico sätter igång brandlarmet på vandrarhemmet."

Hahah! låter som nånting jag kunnat göra

2008-03-17 @ 12:31:28
URL: http://italiena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0