IH !

Har ögonshoppat i sinne idag ! Monki har uppdaterat sin hemsida så galet nice!! Skrivit upp adresser som vi ska besöka under Sthlms vistelsen ! Tänkte ringa o bikta min men ingen svarade. Eller den enda jag ringde var Mico :D mobbad som jag är..Så då måste jag skriva av mig här! Har hittat ett par grymma byxor

OCH en jääätte söt t-shirt


Igår packade jag en del i flyttkartonger. Måste dock fortsätta ikväll efter jag slutat jobba eftersom jag gav upp igår. Vad ska man spara o inte ? Behöver inte 5320 gamla veckorevyn som jag har kvar. Eller ? De kan ju vara roliga att titta i ? Eller så inte ?

Har hittat barbord på Ikea och Mio. Taggat ;)

Kommentarer
Postat av: m

AAAAAAAAH,jätte coola braxer!

2008-03-02 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0