Flytt...

Hela dagen lång. Steg upp 07.45 för att stiga fortsätta med att packa ihop mitt pick. Pappa kom till mig ca kl. 09.20. Fortsatte packa mitt pick. Efter packandet började vi bära från översta våningen till längst ner...NÅGRA gånger. Tills slut satte vi oss i transporten för att förflytta oss till staden. Väl framme så drog pappa iväg o köpte golv och jag började måla skåpen. KUL? Efter ett bra tag när jag tänkt för mycket så ringde pappa o sa att han levde. Puh. Mat, bära, golv.

Jag är så lam nu att det skulle inte göra ngt om en traktor körde på mig. Smärtan skulle nog bara förflytta sig till ngt annat ställe.

Imorgon blir det första natten i lägenheten. Taggat !!!

Jag älskar min nya lya. puss på den*

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

hahahahhaha,du är störd om du trodde det var en hemlig beundrare på riktigt, det är ju bara jaaaaaaaag. din bejbie boom! jag ska iallafall använda ditt ben som juck-objekt imorrn:* första natten tillsammans på länge ;) lär bli vilt

2008-03-03 @ 23:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0